lauantai 26. tammikuuta 2013

Kolme kivaa kynsilakkaa

Ihana Eekku lahjoitti mulle kolme söpöä lakkaa kokeiltavaksi, ja mähän lähdin testaukseen mukaan enemmän kuin mielelläni!:) Eekun kivaan ja monipuoliseen blogiin pääsee klikkaamalla tästä.

Tällaiset lakat siis sain:


Kyseinen merkki on Delia No. 1 ja lakkojen sävyt ovat (kuvan järjestyksessä): 38, 84 ja 14.Olin tosi iloinen huomatessani, että lakat on kaikki sellaisia, joita multa ei jo ennestään löydy. Lisäksi innostuin kun näin lakkojen olevan puolalaisia. Mulla on nimittäin vain hyviä kokemuksia puolalaisten kynsilakkojen kanssa.:D

Ja hyväksi osoittautuikin ensimmäisenä kokeilemani sinertävä lakka.




Sävyä luonnehtisin oikeastaan vaaleansini-harmaaksi. Tykkäsin ihan hirmusesti, näyttää tosi nätille kynsissä. Lakan harmaa vivahde ihastuttaa, koska harmaa on yksi suosikkiväreistäni!:)

Tässä fiiliksiä kokeilemastani lakasta:
- ihanan erilainen sävy
- levittyy tasaisesti
- kuivuu keskivertotahtia ( = ei hitaasti, ei nopasti)
- jättää kiiltävän pinnan

Nyt oon siis vasta kerenneyt testaamaan yhden lakoista - muut esittelen myöhemmin.
Kiitti vielä Eekku!:)

7 kommenttia:

  1. Ole hyvä & todella kiva et tykkäsit ja suostuit muutaman testaan mun puolesta =)

    VastaaPoista
  2. I can't read your text because I don't speak your language but the pictures say very much... pretty colours, I like ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you<3 Perhaps you can try google translate that I added to the front page :P

      Poista